недеља, 10. април 2016.

Trenuci sreće

Trenuci sreće-Šeli King
                Evo mene opet. Odavno nisam ništa pisala pa mislim da je red da se nešto postavi na blog. Rešila sam da više ne pišem mesečne recenzije o knjigama koje sam  tog meseca pročitala. Od sada ću pisati samo o onim knjigama koje ostave utisak na mene. Takođe, umesto liste sa preporukama stajaće naslovi pročitanih knjiga ,,ovog’’ meseca. Ako vas zanima šta trenutno čitam pratite me na goodreadsu : https://www.goodreads.com/user/show/49779204-aleksandrasc ili na instagram nalogu : svetpunknnjiga .
Moram da se pžalim da sam u martu zbog brojnih obaveza procitala samo tri knjige od planiranih 5. U aprilu moram biti mnogo vrednija i nadoknaditi one dve knjige u minusu. Od te tri knjige izdvojila bih Trenuci sreće.
Ova knjiga je prava poslastica za sve knjigoljupce, a pogotovo  ljubitelje polovnih knjiga i prodavnica polovnih knjiga. Ja sam svoj primerak kupila polovinom februara kada je u Delfiju bila ona odlična akcija i tek je pre dve nedelje došla na red. Ali stvarno je dobra i mislim da zasluzuje vise od 3,8 proseka na goodreads-u.
Nešto o knjizi:
-Megi je devojka koja je nezaposlena i trenutno živi u Sicilijanskoj dolini. Provodi dane (bolje reći dangubi) u knjizari polovnih knjiga Vilin konjic čitajući ljubavne romane.
-Pored Megi, likovi si u Dizi( najbolji gej prijatelj), Džejson(momak sa zdravstvenim problemima fizicke prirode i vrlo nezgodnom naravi),  Hjugo ( vlasnik knjižare i Megin stanodavac).
Megi mašta da se ponovo vrati u kompaniju ArGoNet u kojoj je radila dok nije postala tehnološki višak, a koju je osnovala zajedno sa svojim prijateljem Dizijem.
Inače, Megi je studirala američku književnost i veliki je ljubitelj knjiga, pogotovo onih  ,,nedubokoumnih’’, kako ih njena majka zove, kao što su istorisko-ljubavni romani. Njen život počinje da se menja kada dobije stari, pocepani primerak  Ljubavnik ledi Četrli.
Knjiga je lagana, pitka i vrlo zabavna. Jedan je od onih romana koje poželite da pročitate ponov i zbog kog poželite da odmah odete u knjizaru polovnih knjiga i dovučete kući pune kese.
p.s. Pogotovo mi se sviđa zlobni crni mačor koji skače po kupcima u knjižari, podseća me na mog mezimca! :)))
Knjigu je izdala Laguna
Ima 280 str
Link sa sajta: https://laguna.rs/n2751_knjiga_trenuci_srece_laguna.html 

Moja ocena je : 4,5

Нема коментара:

Постави коментар