четвртак, 4. фебруар 2016.

Uređivanje i mali rituali ljubitelja knjige

      Svaki ljubitelj knjiga zna da su police vrlo bitan deo svakog stana, raj za oči i dušu.
  Ja sam počela od malih polica koje sam dobila uz radni sto i par tankih dečijih knjiga, to je bio moj mali kutak. Naravno vremenom su se popunile pa su mi bile potrebne dodatne police ali sada me muči isti problem :NEMAM MESTA!
Moja soba trenutno bi mogla da se uporedi sa ovom gomilom lepote!
  Dobro na police može da stane sigurno jos pedesetak knjiga ali ako ih naguram bez ikakvog redosleda,a to naravno ne dolazi u obzir.Moja soba je uvek u haosu, stvarno sam se trudila da to promenim ali ne ide, ali su police uvek pod konac. 
  Čestom menjam redosled čim mi predhodni dosadi i probala sam svakakve načine uređivanja. Na primer, redjanje knjiga po boji mi nije uspelo, isporstavilo se da mi je 70% knjiga crno,hmmm. Takođe, probala sam da ih ređam po izdavaču ali ni to mi se nije dopalo pa sam ih na kraju poređala po žanru. 
 Najveći problem za uklapanje su mi one male knjige koje dobijete uz Blic Ženu , one su mi uvek nekako višak i za njih nema mesta pa ih ćušnem u neko ćoše.
 Pošto nemam više mesta u sobi rešila sam da napravim zidne police, ali sam naravno neodlučna koliko redova da stavim , da li je bolje da budu kraće a da ih ima više ili je ipak praktičnije da stavim u dva reda vrlo dugačke police. Oko boje  srećom nisam imala problem.
Savršenstvo bez mane što bi rekao Bora Čorba :)
 Na internetu ima vrlo zanimljivih predloga i mene su baš oduševile betmen police!

Rituali jednog knjigoljubca

 Svako ima svoj način da se opusti, a ja to činim obično uz knjigu. Veliki sam ljubitelj čaja i kafe i pijem ih u ogromnim količinama pogotovo dok čitam. Imam nekoliko omiljenih šolja iz kojih mi je ćef da pijem i ne volim da ih menjam . Tako je i sa mestom za čitanjem, ili čitam u svom krevetu ili na kauču i nigde više. 

Želim, želim, želim...
  Dosta ljudi voli obeleživače (bookmarkere kako ih sada uglavnom zovu) i sakupljaju ih i razmenjuju. Na internetu vidim toliko lepih primeraka i kolekcija, pa i ja poželim neki od tih. Eh, a onda odem u knjižaru i razočaram se.Svi su mi nekako dosadni i ružni i ni jedan nije ono što meni treba. Većina obeleživača koje imam sam dobila uz knjige kao rođendanski poklon ili kao promo materijal na sajmovima. Mada, nije lepo žaliti se kad ja uglavnom koristim etiketu od farmerica umesto obeleživača. Ko da je bitno, važno je čitati!


Vaše kolekcije , slike obeleživača ili šolja sa motivima knjiga , možete da mi pošaljete u inbox stranice Svet pun knjiga, u direct instagram profila svetpunknjiga ili na moj googl nalog!

  facebook : https://www.facebook.com/Svet-pun-knjiga-1117681371583812/
  instagram nalog : https://www.instagram.com/svetpunknjiga/


Нема коментара:

Постави коментар