петак, 8. јануар 2016.

Dušan Baranin-zapostavljeni pisici I deo

   Kao dete volela sam da razgledam knjige koje, od kad znam za sebe, stoje na regalu u dnevnoj sobi. Moj deka bio je veliki ljubitelj knjiga, uglavnom istorijskih i političkih, te sam nasledila dobrih 400 komada i ogromu ljubav prema čitanju.
   Početkom 2015-te sam preturala po tim knjigama i našla sam zeleni komplet od sedam knjiga autora Dušana Baranina. Prvo sam razgledala korice i pomislih ,,Hmm ko je sad pa ovaj???''. Nisam otišla na net i potražila biografiju već sam se odmah bacila na čitanje. Odabrala sam knjigu br.2 ,,Mehmed-paša Sokolović'', i oduševila sam se.

  O autoru : Dušan Baranin (1903-1978) je bio književnik, publicista i učitelj. Pisao je romane i romansirane biografije o događajima i ličnostima iz srpske istorije 19. veka.
Dela : Carica Mara, Mehmed-paša Sokolović, Veliki gospodar , Karađorđe, hajduk-Veljko Petrović, Knez Mihajlo Obrenović, Dvojnik, Smajil Aga, Pripovetke, Niče raja...


Нема коментара:

Постави коментар