петак, 8. јануар 2016.

Svet pun blogova i blogera


     Čitala sam razne blogove o knjigama, neke bolje, neke lošije  pa sam tako i ja rešila da napravim svoj.
Iskrena da budem, nije baš lako napisati prvi post, kad malo bolje razmislim, baš je teško.

     Teško je odabrati temu, jer prvi post treba da privuče čitaoce, a opet treba da ima smisla i da bude povezan sa stranicom. Kao što i sam naslov kaže ima puno blogova i blogera koji se bave knjigama. Najviše mi je smetalo to što važi ustaljeno pravilo: ,,Piši o popularnim knjigama!''. Pretpostavljam da to privlači ljude, ali pobogu, zašto ste svi slični?
    Takodje, bode mi oči to što se više bave stranim piscima nego domaćim, pa i mi imamo nešto vredno i korisno! Smatram da bi svi mladi ljudi trebali  prvo da   pročitaju knjige svojih sunarodnika pa tek onda da krenu na druge. Treba shvatiti prvo svoje ljude i mentalitet.

     Još jedna neobična stvar je to što se meni ne dopadaju knjige koje se dopadaju većini. Recimo ,,Mali princ'', knjige slične tematike kao što su ,,Igre gladi'' (uglavnom ne volim fantastiku),knjige koje pripadaju ,,čiklit'' žanru ( pisci : Aleksandra Poter, Sofi Kinsela...) i naravno opšte popularni erotski romani.Po meni knjiga treba nešto da vas nauči pa tek onda zabavi, jer zabaviti se možete i za računarom i TV-om. Što se ,,Malog princa'' tiče njega nikad nisam volela  i pored toga što me drugi ubeđuju kako je ta knjiga izvrsna mei nije, ma uopšte nije. Definitivno smo loš spoj!

Ukratko, nadam se da sam vas upoznala sa svojim blogom i svrhom istog. Nadam se da ću uspeti da vam obezbedim kvalitetan sadržaj. Srdačan pozdrav!



5 коментара:

  1. Одговори
    1. Odlično, već sam pomislila da je problem u meni :) Pogledajte http://svetpunknjiga.blogspot.rs/2016/01/dusan-baranin-zapostavljeni-pisici-i-deo.html

      Избриши
    2. A pogledajte vi http://bronte-books.blogspot.rs/2016/01/dorucak-kod-tifanija-truman-kapote.html?m=1. Uzgred svidja mi se to sto pises o zapostavljenim knjigama :)

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши